Thursday, December 16, 2010

Sarjana Muda Perancangan Bandar & Wilayah


akhirnya, saat yg dinantikan telah tiba ..!
Uitm Shah Alam.. tunggu kedatangan ku!


degree ? 
wah.. x sngka plak aku dapat tawaran nih !
cm tak caya je.. 
lepas tgk je surat tawaran nie, sumpah!
hati gelisah buntu, x tw nk cakap ape..
kelu la konon.. kawan-kawan aku ramai yg dpat,
tp ade yg x mau terima tawaran nie..!


so, setelah aku berbincang dengan lec, 
kawan-kawan, mak & abah aku..
secara rasmi nye aku klik butang terima tawaran !
walaweyh.. berani sungguh kamu amek risiko..!


insya'allah.. aku akan study betul-betul..
sebab nie peluang terakhir aku..!
kwn-kwn doakn la aku erk..!


Celoteh,

2 comments:

  1. thnks ieda..
    study betol2 tw kat sane..
    nnty leyh follow afzn n kwan2 pegi
    degree erk..=)

    ReplyDelete