Wednesday, June 30, 2010

Inilah Mereka =)

Kawan-kawan sume da balik kampus. Masing-
Masing ada cita-cita tersendiri. bak kata orang
Sebatang pokok yg besar bermula dari benih yang
kecil. Sesebuah bangunan yang tinggi bmula dari
sebakul tanah. Perjalanan beribu-ribu batu bermula
dari langkah pertama.

 Norhazwani Karim ( Puan Eirham )
UITM PERLIS
Diploma Sc Geomatik

Hope ko berjaya target dekan yeah
kawan!! Fakulti kte nie kena
stdy hard sket babe.
dwet banyak pkai.akhir sem kte pokai..
haha so..study lebey sikit bai, huhu.. =)

Liyana Nordin ( Puan Ridwan )
KPTM KUANTAN
Diploma Bussiness Management

Satu-satu nya kawan aku yang
 dekan setiap sem!
cayalah babe. nak jadi cm ko.
tp belum rezeki
aku. anyway teruskan usaha ko!
ewan tak kan lari kalo
awek bijok gini..
tp dye kena stdby
dwet hntaran mahal cket la ork..
ke gane nana? haha.. =)

Farhana Arriyani ( Puan Syahmie )
UNISEL
Diploma Art And Design

fana membe paling suka wat bolok..
haha.. selamba n suka wat muka.
tw la cute lesung pipit mahal doe..
haha.. hope ko berjaya
 dalam bidang seni ko..
ko mmg ade bakat dalam art.
 assignment ko pown
not bad. aq pown x reti nk wat!
haha.. nnty lukis la
muka kawan2 kita lak erk.. kuang3.. =)

Siti Zawaniey ( Puan Zal Hazmi )
UNISEL
Diploma Pendidikan Awal Kanak-Kanak

kawan aku yang plg lemah lembut.
sesuai sngat jd cikgu.
hahaha.. nanti ble aku ade anak
 ko jd cikgu anak
aku erk.. hehe..
x yah byar yuran.. hehe..
hope ko berjaya cpai cita-cita ko..
leyh aku tumpang anak aku
 kat tadika kau.. ( poyos) ..haha.. =)

Sabrina Nazri ( Puan Afieq )
MST GOLF,KUANTAN
Tokey Golf

Ina.. aku arap ko tak nyesal wat
keputasan tuk tukar
cos lain. aku paham situasi ko.
kalo aku kt tempat ko mybe
aku wat benda yang sama.
 kije leklok sblum smbg stdy nie..
ko kije ngn owg yg aku kenal.
jgn wat malu aku la bai..
hehe..wat x malu tak pe..
da pndai main golf
 ajar aq plak.. huhu.. =)

Natasha Hassan ( Puan Syafiq )
OFIS BAPAK SENDIRI
Bakal CEO

aku paling tak leyh bla kalo
lepak ngn minah nie.. mulut mcm peluru.
 haha.. ko kije leklok ngn bapak ko..
jgn wat kuca kt opis.
tw doh mu bakal CEO
hok baru.. kuang3..
nnty aku cuti agy kte lpak agy.
x puas seyh lepak ngn ko.. =)

Ameera Nabilah ( Puan Syakir )
Bakal Make Up Artis

Babe.. ape pown ko wat ingt la
 kiteorg membe2 lama ko nie..
ingat family lama kt
kuantan nie..
aku tw ko mampu berjaya
 ngan idup kau skrg.
 kwan2 sentiase support ko.
 jangan lupa kteowg kt cni.
nnty ko da bis stdy psal
makeup2 tuh leyh
ah make up majlis kawin
 kteowg lak.. nk free jew..haha..
saing2 guane sngt.. =)

Nurul Nabila

aku tak tw kemana kau hilang..
lama snagt tak jumpa ko.. fana ckap
ko kt kl. ntah la.. aq nak pegi umah
kau pown adek kau cakap kau
tak dek. ntah laa.. ape yg ko wat pown
hope ko dpat capai cita-cita kau!

LASTLY, TURN AKU PLAK !

Afzan Amira ( belum jadi Puan masih Cik)
UITM SERI ISKANDAR, PERAK
Diploma Town And Regional Planning

Pejan owh Pejan
(nama diberi oleh Rumates aku)..
 apa nak jadi la ngan ko..
target dekan x penah capai..
asyik sipi jew.. apa nak jadi?
angan-angan pas sem 3 nk g degree
terus konon larh..
 huahaha..mak suh jadi
 cikgu ko x mau..
nak kejar inspektor polis kau.
amek nak sekali mau degree maa..
 bwu leyeh jadi inspektor..
padan muka aku.. huaha.. =)

WALAU APA POWN KOWG WAT
AKU SYG LA KOWG
DUNIA AKHIRAT BABE !
KAWAN TETAP KAWAN KAN?  =)

miss kt kowg :
iena, nana, tasha, wanie,
meera, fana, waniey !
p/s : nabila weyh kemana kau
menghilang??


1 comment:

  1. hahaha..babe..rndu kt korg sume lah babe..hope sgt aq dpt jupe korg..hux..all da best babes2 sume in our study..!! :D

    ReplyDelete