Monday, June 21, 2010

bila holiday da abiss.. =(

sunyi. senyap. bisu... saat aku berceloteh kali nie
semua family aku da abiss bercuti, tinggal la aku
untuk menghabiskan cuti - cuti yg masih berbaki !


abah : balik sudah ke
KEM PLKN, CHERATING

bella : asrama ! bilik dorm nye duk pnggil..
SBPI, KUANTAN

aku : x mo balik.. waa.. kena balik
UITM, SERI ISKANDAR, PERAK !


sedey jugak aty nie bila bella da balik
asrama.. ngee.. masing2 da besa kena
la duk jauh2 kan.. td mse hantar dye
sebak gak ase..hehe..

time cuti rumah riuh rendah..
kadang2 mcm tokang pecah,
melayan gelagat adek - adek aku ;



aku dan adek - adek
huduh bangat aq!!



bella otw nk balik ostel ;



my mom dan adek wan =)

sunyi la rumah nie nnty.. adek2 busy
ngn sekolah masing2.. tinggal la my mom
ngn adik wan kt umah.

apa-apa pown aku ttp rindu mereka !

celoteh miera  =)



No comments:

Post a Comment