Sunday, June 17, 2012

8 serangkai

Assalamualaikum.. ;)

da lama nk publish tapi *malu*.. hehehe.. 

pemilik baju ini :

Kak long : Wan Nurul Aimi 
Abg Ngah : Abdul Halim Abd Rahman
Abg lang : Muhammad Farid Izzwan Shah
Kak Andak : Siti Maisara Sakina
Uteh : Ku  Muhamad Jannatul Quldie
Acik : Muhamad Shah Amirul
Tam : Farah Nabila
Usu : Afzan Amira

#menghitung hari untuk enjoy BBQ party with 8 SERANGKAI !

NOTA KAKI: Sebelum mengakhiri entry nie saya nak pesan kepada someone : "stop utk tiru entri saya. ada 1 entri saya buat pasal satu penyakit then ada pulak entry tajuk yang sama  dari dye selepas saya publish. kalo tak ada idea, jgn jd blogger. (ada yang  bgtau saya dye dengki sama saya)- ishh.. manusia macam ini pun ada.depan baik belakang nak dengki-dengki."

Celoteh,

3 comments:

  1. kak long yang comel, abg ngah yang kuat makan, abg lang yang chiiiibaiii (haha), andak yg gojess(tak pnah jumpa lagi hihi), uteh yg tinggi menggalah, acik yg sengal, tam yg bersuara merdu, dan ucu yg manjeeee hahaha. love you guys.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak ai, pndai jer dy describe sorg2.. hehehe :)

      Delete