Sunday, February 26, 2012

Bubye GSC

Assalamualaikum :)

Nampak gaya nya cuti sem tinggal berapa hari je lagi. dengan ini aku pon telah resign! sayang jugak aku kt gsc tapi demi memajukan diri aku kena la berhenti untuk continue study yang berbaki 3 sem jer lagi nie. bak kata bos reza "yg dah pegi tuh bialah dye pegi, yg nk pegi tuh,pegi laa, ade aku kesah?" ayokkk.. terasa mak.. ;)

Betul lah kata orang, masa memang cembur kat kita. Hari ini hari terakhir aku kt GSC, thanks kt kengkawan gsc yang banyak bagi tunjuk ajar kat aku mane yang aku tak tahu dan tak reti nak handle, kak sarah, kak box, kak bey, yan, abg nuar, asri (kepek), sufiya, buden, aiman, sham, zizi, scha, dila dan tak lupa bos fiq dan bos reza.
kenangan di GSC :)


gsc,megamall :)

nota kaki : pecah panggung betol cite adnan sempit.. saket doe perut aku gelak.. da lama x gelak cm gini :P

Celoteh,

No comments:

Post a Comment