Monday, September 12, 2011

kembali ke kampus :P

assalamulaikum kawan-kawan ..

Hohoho..sem break da abes..okeyh cuti 4 bulan suda abess..! skrg masa tuk stdy pulak... (konon laa)..  sem nie aku still duk kt kolej mawar tp yg beza yg aku stay tingkat paling atas. ok.. tingkat 9! huuu.. mujur ade lift!

Al-kisah nye aku nie x dapat kolej. then kami muka-muka yg tak dapat kolej nie, selamba wat x tahu datang mintak kolej.. last2 dapat la jugak dat y dye bagi tingkat tinggi-tinggi.. tak kesah la,janji da dapat kn.. thanks kat "Abg A" saya coz anta sy balik cni awal. sempat la sy dapat kolej tuh.. "time kasih ye b!" 

Duk tingkat tinggi nie untung maa~.. haha.. wifi pon dapat.. kalo aku duk tingkat 1 cm last sem, jgn mimpi nk merasa wifi.. duk atas nie untung ! caya tak malam nie aku unline guna wifi jer... kawan aku pon terkejut tau.. untung !! hehe :)

  ini katil aku.. ye aku tahu buruk besepah x mcm bilik kowg.. :P

 meja study aku.. sangat kecik dan x muat untuk aku ! haha

First day pegi kelas.. lec x msuk pon.. so kami pon bersembang je laa.. biase lorr da 4 bulan x jumpe riuh rendah kelas td.. tetbe je masa aku nak balik td maisara sakina, my kawan baik si jantong aty hempedu aku.. dy bg aku present.. wahhh.. nk tergelak aku.. kata nya adiah besday aku.. besday aku da lepas tp baru dapat adiahh.. hehehe.. yang lawak nye dye bagi aku hat yg pakai duk pantai.. alolo.. bila masa laa aku nk g honeymoon nie.. anyway thanks mai ;)


 hat yang di pakai oleh incik sheega saya nie adiah dr mai :)

Sebelum masuk class td aku sempat pegi booth SUKSIS. Kowg tahu kan aku mmg minat tahap cipan ngn kor SUKSIS nie.. aku pon pegi la isi borang.. alhamdulillah sbelum aku isi borang tuh dye ukur tinggi dan timbang berat aku dulu... woo.. lepas laa.. hehe.. kalo x lepas aku x leyh la isi borang tuh.. ssh nk dapat tau  sbb aku berbual panjang dengan encik aswadi, salah sorg JL kt cni.. dye mcm tak nak bg aku apply jer.. sebab aku hanya ade balance 5 sem lagi. minium 6 sem.. lastly, dye suruh aku anta jer.. then aku diberi no giliran untuk ujian kawad sabtu nie.. no 34. Doa kan la aku berjaya yer.. !

buku dan no yang diberi pada aku, maybe suh
study sebelum di interview kowt.

Hope la ye sem nie x mencabar sangat, x banyak problem or drama mahu pon konfilt..hehe.. dan aku arap aku mampu naik kan lagi pointer aku.. jgn trun sudaa :) 

Celoteh,

No comments:

Post a Comment