Thursday, August 25, 2011

Kad Raya Dari EzaL

Assalamualaikum...

Tak lama lagi dah nak raya... sure ramai yang dah mula menghitung hari nak beraya kan? buka facebook pon banyak notification " kad raya " yang paling unik nye ade yang buat sendiri tuh.. kreatif kan? 

Dalam banyak-banyak kad raya yang aku dapat, ada satu nie bg aku bermakna sangat.. kad nie design kawan 1 batch dengan aku masa aku study kat Uitm Seri Iskandar dulu. Mohamad Rizal Ahmad, tuan yang design kad raya tuh. Nice sangat design ko Rizal..!

ce cari aku tang mana? sape jumpa duit raya menanti anda..lalalala..~
Clue : aku suka pink tapi tak pakai baju pink.. haha

Bila aku tgk dan hayati kad raya nie, aku jadi sebak. Jelas sngt terpancar nilai persahabatan yang kukuh antara kami. Paling tak lupa setiap petang kami akan main NETBALL. yup! kaum hawa dengan NETBALL dan kaum adam dengan BOLA SEPAK. Sweet memori bersama korang!! 

Nyesal aku terima tawaran ISM (Ijazah Sarjana Muda) sbb kat sini tak dek kawan macam korang. tak dek kawan-kawan yang nak main sport macam korang. tak dek kawan yang buat 'GILA' macam korang. dan tak dek kawan yang macam FAMILY seperti korang !

Miss U guys and Selamat Hari Raya! : Studio A, B, & C intake July 2009.. AP 111 Diploma Town AND Regional Planning, Uitm Seri Iskandar, Perak

Nota Kaki : Tapak tangan da gatal-gatal. aroma duit raya da terhidu... lalala~

Celoteh,

No comments:

Post a Comment