Wednesday, January 25, 2012

♥ Bersama En.Bf ♥

Assalamulaikum :)

21 January until 24 January, seronok dapat spent  time with my En BF, biasa la da hmoir sebulan tak jumpa sbb aku sibuk dgn final exam, akhirnya dapat jugak spent time together :)

Start dengan jalan-jalan kt kl, then lepak kat pantai batu hitam, lepas tuh baru la menuju ke destinasi yg benar, sampai la di rumah aku.. 3 hari 2 malam jugak la En. Bf stay di rumah family aku, haha.. untung laa dapat layanan istimewa dr my mom.. :)

En.BF sy, a.ka. abam maritim :)

 Pose ngn kete ye :)

 phewwitt..haaaa no komen la :P

 En. Bf belikan sy music box.. hee.. da lama berkenan!

 mangsa baucer buku yg pertama, first time aku beli novel !

 muka penat, x terurus baru pulang merayap kt tc :P

Kiri En. Bf punya, Kanan Sy punya :)

garang tak aku? haa.. En. Bf, nmpak pewot muncit..hehe ;)

En Bf pon da selamat sampai di Perling,Johor Bahru. Selama En. Bf kat cni sempat jugak la aku buatkan makanan kegemaran En. Bf. secara tiba-tiba jer aku pandai masak ye :P

Celoteh,

No comments:

Post a Comment