Wednesday, November 23, 2011

Kak Wan Peserta Solehah? -Tv al Hijrah

Assalamulaikum... :) 

Cte pasal last week, ttbe kak ada text aku tanya fb kak wan name ape..haiyoo.. senang jer jawapan aku.. " x tahu la kak, ramai sangat friend nie haa x tercari.." hulalala..~

ttbe aku on fb, tgk kak ada post pasal kak wan.. alamak.. siyes aku baru tahu.. upenya kak wan finalis perserta soleha kt tv al-hijrah tuhhh.. huhhu.. siyes baru tahu da terkejut.. ! x sangka kak wan masuk tv !.. canteekkk sangat kak wan dalam tv.. huu.. aku mmg da lama x tgk tv sejak buka sem nie.. sempat tgk pon masterchef jer laa.. hehehe :P


ini la kak wan kami semua.. bekas leader dan super senior skuad elit 


Kak wan mmg seorang leader yang baik dan selalu nasihat anak-anak buah nya supaya jadi yang terbaik. teringat balik mase aku jadi leader skuad elit untuk negeri 2007, kak wan jugak salah seorang penyumbang semangat pada aku dan skuad elit mase tuh.. !


Pic kat atas nie salah satu kenangan bersama kak wan.. masa nie kami sama wakil negeri untuk pertandingan KawaD :)

apa-apa pon saya dan kawan-kawan skuad 05,06,07 dan 08 mendoakan ape jua yang kak wan lakukan..! 

Terbaeekkk lah kak wan :)

Celoteh,

No comments:

Post a Comment