Wednesday, October 12, 2011

From Taiping With Love ~

Assalamulaikum semua..~

da lebey seminggu ye blog nie x di update.. ! baru balik dari taiping.. perghh.. penat! buat kajian yer...(ayat orang kampung) hehe.. kami sume balik-balik jer shah alam, rentung.. da dapat name dayang senandung.. kenapa dayang senandung? sebab nnty dari rentung nie akan balik wane asal semula.. hehe...mcm dayang senandung laa ttbe jd putih, kn? hehe..

batu kurau, kg jelai.. masa aku buat kaji selidik kt cni, aku tertarik kt kisah adek beradek nie yg ibu mereka meninggal dunia sewaktu melahirkan adik mereka. ibu dan adik nya di jemput ilahi,terlebih dahulu dari merek berdua. sedey. kesian. simpati. tinggal mereka dua beradik tinggal bersama nenek mereka. kat cni aku share photo aku dan kengkawan bersama adik aqilah dan atikah.. 




dalam penat-penat wat kaji selidik kt cni kami sempat jugak meroyan kt cni.. kampung jelai, kampung terakhir yg aku pergi sepanjang kaji selidik nie. cantekk kmpung nie :)




sonok sngat sepanjang berada di taiping nie.. maaf x dapat share semua pic yg ade.. hehe.. eppy giler dapat meroyan bersama bestie aku a.k.a classmate ye...


woooot.... muka-muka yg x beri perhatian sewaktu taklimat !
heee..~ with hani and mysara :)

Nota Kaki : Taiping mali ~

Celoteh,

No comments:

Post a Comment