Thursday, June 9, 2011

Tak kesah laa!

Assalamulaikum semua ;)

Kepenatan ! Alhamdulillah, walaupon penat keje,tapi rezeki masyukkk jugak, tak kisah berapa sen pon, yg penting halal. Chop ! title kali nie : tak kesah la apa pon! okeyhh.. tak kesahh... 

Dup Dap..Dup Dap.. (konon berdebar la sangat).. Mak aii.. denga-denga cite 17 june result final exam mau kua..  adoi..adoi.. sakit nye..! hee.. result MUET ? ayoyo.. tak mau check awal2 lorrr... takott..! tak kesah laa lambat ponn... ;P

tak kesah la heboh sampai ke fb pon.. nk cek lambat jugakk... ;P

UPDATE ! New Post .. pasal ape? aku pon da tak ade idea nk blog.. memandangkan aku penat bertugas sebagai gadis B.O kt Golden Screen Cinema,membuatkan aku malas mau online pada malam hari.. haa,, berceloteh pasal tugas aku.. yup ! hari ini..SUMPAH ramai sangat beratur mau beli KL GENGSTER punya tiket maaa... ayoyo.. Best ker movie tuh?  hummm.. tak kesah la best atau tidakk.. janji filem syamsul yussof laku ! hee..

tak kesah la best ke tak.. nk tengokk jugakkk.. ;P

Bayangkan dari pukul 11 pagi sampai laa malam.. org tak abis lagi beratur... ishh.. kesian tau budak-budak B.O, but it's okeyhh.. semua keje punya pasal kan.. hehe.. Feedback org ramai macam baguss..agak-agak berapa bintang KL GENGSTER nie yerkk.. okeyhh.. tak kesah lah dengan  feedback owg, yang penting kita nilai sendiri.. nak tengokk jugakk.. Merong Mahawangsa suda, Kongsi suda, Karak pon suda.."Abang A" saya..bila turn KL GENGSTER.. mau tengok sama kamoo.. hehe.. 

Opps.. baru last entry story pasal block memblock kt fb.. ada pulak yg block follower (block user kt blogger nie..) Bagus sangat la awak.. tak kesah la awak nak intai-intai saya selalu.. saya tahu ;)

Nota Si Budak Kecik : tak kesah..tak kesah tak kesah.. bia owg dengki ngn kita, bia owg sibuk nak sibuk sal kita.. janji aku hepi.. tak kesah laa korang paham atau tidak sebab hanya si L yang paham ;)

Celoteh,

No comments:

Post a Comment